tiistai 10. elokuuta 2010

Metsästäjä mä oon mä oon


Joo-o. Mulla oli sitten hetkellisesti karhun metsästyksen kausilupa. Ei kyllä muualla kuin poronhoitoalueella:D

Ehkä selvennän vähän. Tuli pizzanhimossa ja käteisen puutteessa(lähin automaatti kaaaauuukana, tai kilsan päässä ainaski) tilattua kotipizzaa, joka veloitetaan puhelinlaskun yhteydessä. Mää sitten etevänä tilasin ja tein varmistussoiton väärään numeroon. Näin tuli sitten maksettua 42,30e karhun metsästys luvasta. Noh, parin mutkan kautta sain kuitenkin tämän peruttua niin, että puhelinlaskuun tulee tuo metsästysmaksu, mutta paikka josta tilasin palvelun laittaa tämän summan tililleni. On muuten yhden numeron ero tuossa luvan tilauksessa ja kotipizzan tilauksessa, ja tietysti minä sen naputan, hohhoi.

http://www.metsa.fi/sivustot/metsa/fi/Eraasiatjaretkeily/Metsastys/karhusuurpedot/Sivut/karhunmetsastysporonhoitoalueella.aspx

Voin kyllä sanoa, että kyllä meikä ja mies repesi, kun sain kännyyn viestin mitä oli tullutkaan ostettua:D:D

1 kommentti:

  1. mitä ihmettä?? hehe, anteeksi nauruni. että tämmöinenkin on näköjään mahdollista :D

    VastaaPoista